Aktuelle meddelelser fra trænerne
- Detaljer
- Skrevet af: Louise Bierkampf Gjørup
Onsdag d.8.okt er det sæsonens sidste ordinære onsdagsklubtræning - i næste uge (uge 42) er der klubtur til Göteborg og fra uge 43 er der mørketræninger med lommelygter eller pandelamper.
Banerne i morgen er fra klubhuset og afkortede. Fra ca 18.45 er der PIZZA og fejring af både klubmestre og vores helt fantastiske sølvmedalje ved DM hold. Vi fejrer det med kage og bobler.
- Detaljer
- Skrevet af: Louise Bierkampf Gjørup
Efter en lang og dejlig sommerferien, der har budt på både internationale mesterskaber med flotte flotte resultater for både Snab´ere og andre danske landsholdløbere, samt en bred vifte af flerdages-stævner i udlandet for mange andre Snab´ere, kan vi nu glæde os til at mødes til klubtræningerne igen!.
Vores første klubtræning er fra Klubhuset på Vejle Atletikstadion, og vi skal selvfølgelig løbe i Nørreskoven. Der er fællesspisning bagefter - som altid uden tilmelding og til 25kr pr person.
- Detaljer
- Skrevet af: Louise Bierkampf Gjørup
Efter en forårssæson der har budt på sikker kvalifikation til divisions-finalen og en lang række onsdagstræninger med mange deltagere, højt humør, høj kvalitet og ofte godt vejr afsluttes forårssæsonen på onsdag d.25.juni.
Thomas S. har lavet nogle gode og sjove baner tilpasset alle sværhedsgrader.
- Detaljer
- Skrevet af: Louise Bierkampf Gjørup
Kr.Himmelfartsdag torsdag d.29.maj 2025
Træningsudvalget afholder en Voksentræningsdag primært for voksne løbere. Selvstændigt løbende unge (min. mellemsvær) er også velkomne!
Dagen er for alle voksne, som kan holde på et kompas og har lyst til nye terræner og hyggeligt klubliv :-) Om du lige er startet i klubben, som skygge for et barn, eller du har løbet med i mange år, betyder ikke så meget – der vil være fælles instruktion og forberedelse, så alle er klædt godt på
- Detaljer
- Skrevet af: Louise Bierkampf Gjørup
I 2025 vil der igen være onsdags-vintertræning for voksne i OK Snab med Lone K ved roret. Så kom og hold formen ved lige sammen med klubkammeraterne samt - ikke mindst - nyd lidt socialt samvær. (og man må godt tage længere tøj end illustrationen antyder)
Vintertræningen starter onsdag d.8.januar kl 17.30 ved OK Snab´s klublokale (Atletikstadion). Træningen består af løb og efterfølgende styrke- og udstrækningsøvelser, og herefter bad og klubhygge.




