Postindsamling til onsdagstræning

Efter onsdagstræningen vil der altid være 3 løbere, der samler poster ind. Den * (stjerne)-markerede person er hovedansvarlig for postindsamlingen, og skal sørge for at skaffe en nøgle og nøglebrik til hhv depot og klubhus.
De 2-3 indsamlere koordinerer selv indbyrdes, hvem der samler hvilke poster ind. Det er vigtigt, at postindsamlerne indbyrdes koordinerer postindsamling, aflevering af materiel (kræver nøgle!) og kontrol af at alt er i orden ved aflevering af materiellet.

I O-service kan man finde kontaktoplysninger på klubmedlemmer. Når man har logget sig ind i O-service, går man i menuen (tre streger), og vælger "løbere". Her kan navn tastes ind, og kontaktoplysningerne fremkommer.

Banelæggeren sørger for at der er et masterkort med alle poster til hver indsamler.

Postindsamlerne møder kl 18 for at hjælpe med at tage imod løbere i mål og lave aftaler indbyrdes. Det kan godt lade sig gøre løbe en bane forinden ved at få udleveret et kort kl 17.15.

Indsamlingen kan starte senest kl. 19.15. Du kan starte tidligere, hvis der er vished om, at alle har haft posterne der samles ind, f eks kan mini-banen ofte samles tidligt ind. Sidst på sæsonen vil en tidligere postindsamlingstid sandsynligvis blive oplyst til løberne og til postindsamlerne (da det bliver tidligt mørkt). Brug banernes forløb under planlægningen af indsamlingen: tag de sidste poster på banerne til sidst.

Posterne vil normalt bestå af glasfiberstænger, skærme og fastmonterede sportidentenheder. Disse ting skal ikke skilles ad efter indsamling. Det er muligt at løbe med mindst 4-6 af disse poster i hver hånd. Efter indsamling bringes alt til OK Snabs depot på Vejle Stadion (det gamle toilet på stadion over mod tennisbanerne). Du skal bruge en nøgle. Det er den samme nøgle som passer til vores klublokale. Posterne sættes i de nummererede huller i gulvplanken lige inden for døren.
Den hovedansvarlige kontrollerer at postbeholdningen er komplet efter indsamlingen (dvs. at ingen poster glemt i skovensmile). Mangler der poster bedes du meddele dette til undertegnede.

Ved træning fra klubhuset skal du måske sikre dig, at du får dine ting med fra klubhuset, inden du samler ind. Du kan risikere, at der er låst, når du vender tilbage frown. Du skal have en nøglebrik for at komme ind på stadion uden for normal åbningstid (hvilket er 17:00-20:30).

Har vi træning uden for Nørreskoven, er det også indsamlernes opgave at sørge for, at det øvrige udstyr vi bruger kommer med hjem: klubbens Sportident-brikker, -aflæser, lånekompasser m.m, samt evt borde og telte.

Jeg vil gerne have at vide, om du kan hjælpe med indsamlingen eller ej. Send mig en email, så snart du ved besked. Kan du ikke hjælpe med indsamlingen, beder jeg dig prøve at finde en afløser/en at bytte med. Giv mig besked, hvis du bytter, eller hvis du ikke kan finde en bytter.

Spørg endelig hvis der er uklarheder!

På træningsudvalgets vegne

Jesper Fenger-Grøn

PS: Du kan låne en nøgle hos Flemming Jørgensen (Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.) eller Jesper Fenger-Grøn (Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.), hvis du ikke selv har én.