Om to uger skal vi til Sønderheden ved Varde, og vi skal løbe på hærens øvelsesterræn, der byder på blandet hede og plantage og masser af finurlige kurvedetaljer. Det bliver sjovt.
Divisionsturneringen er årets hyggeligste turnering, hvor vi kæmper som klub mod de andre førstedivisionsklubber. Det er vigtigt at stille et stort og bredt hold, så ALLE Snab’ere er vigtige denne dag.

klub preMan kan ikke få minuspoint eller trække klubben ned, hvis man har en dårlig dag. Man kan KUN få pluspoint! Vi hygger som sædvanlig i Snab-lejren med kage og kaffe/juice til alle.

Tilmeld jer hurtigst muligt i O-service, så Jesper og Lone kan nå at bytte rundt på folk og sætte det bedste hold. Tilføj meget gerne et ’klubben bestemmer bane’ i kommentarfeltet, hvis du er ok med at blive flyttet rundt. Har du brug for hjælp til tilmelding, så spørg en træner eller skriv til Lone R: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vi koordinerer fælleskørsel i private biler derud. Vælg gerne en af optionerne vedr. kørsel i O-service. Hvis du ikke har lyst eller mulighed for at deltage i fælleskørslen – eller ikke har flere pladser i bilen – så vælg ’kører selv eller med andre’.

Info, Startlister og instruktion kommer på stævnets hjemmeside:

Vedhæftet
2024 2 Divisionsmatch Sønderheden.pdf [3.81Mb]