Loberen195x95Løberen i Vestergade inviterer til klubaften med gode tilbud, bl.a. på pandelamper.
Aftenen er fælles med Gorm og ligger lige efter efterårsferien.
Der er ingen tilmelding; man kommer bare fra 17.30 og frem. Arrangementet slutter når folk begynder at sive hjem - sidste gang var det efter en god time.

Kære medlemmer i OK GORM & SNAB

Vi åbner dørerne for en klubaften for alle jer i OK SNAB & GORM mandag d. 23. oktober kl 17.30.

Her vil vi ha” fokus på jer, og vi står klar med råd og vejledning, løbetest, og i kan selvfølgelig få mulighed for at prøve forskellige typer sko og tøj. Jeg trækker vores Århus butik med indover, så vi er godt dækket ind af sortiment og rådgivning netop til jer :)

Der vil være masser af lamper med denne gang, så de kan købes og fåes med med det samme. Århus butikken tager alt med hvad de har af O-løbesko. Der vil være tilbud på pandelamper (som ses i filen) og også testere på dem: Pandelampe tilbud SNABGORM OK 2023 kopi.pdf

Denne aften giver vi jer ekstraordinære rabatter:

25% på sko og tøj

Vi vil være vært med lidt drikkevarer og snacks. Vi håber i vil komme og få nogle hyggelige timer sammen med os,
VI SES

Løberen Vejle