Vejrmæssigt ramte årets anden divisionsmatch den absolut bedste dag i weekenden - og resultatmæssigt ramte alle jer Snab'ere vist også en af de bedre dage. OK Snab vandt i hvert fald en overbevisende sejr i Sønderheden, hvor OK Esbjerg var vært for den anden ud af tre divisionsmatcher i 1.division i Sydkredsen.

div 2 2024Sejren kan også kun lade sig gøre, fordi vi stiller med så flot og stort et hold, så vi kan fylde klasserne godt ud. Det er fantastisk at der er så mange skønne børn, der har mod på at komme til o-løbsstævne og løbe i ukendt terræn, og det er lige så fantastisk at snab'ere i den anden ende af alders-skalaen også møder op og samler point ind til klubben. Og det kunne heller ikke lade sig gøre, hvis ikke alle jer voksne og unge midtimellem også kæmper ude på banerne.....så alt i alt er det en fornøjelse at være en del af en klub, hvor alle bidrager til fællesskabet - også i divisionsmatch-regi. Tusind tak til alle for en dejlig dag.

På resultatsiden skal næsten nævnes at vores børn- og unge-løbere fyldte godt på podiet, hele 10 førstepladser blev det til  - tillykke til Mathilde L, Alberte H, Alfred T, Vigga, Anker, Alberte L, Arn, Oskar, Marie og Sofie for de flotte førstepladser.

IMG 20240619 211425I H70 kæmpede Poul sig i mål med nogle bøjede ribben efter et styrt på banen, og i D70 tog Grethe bronzen. Inge blev bedste dame i D21-klassen og i H21 tog  Kristian og Thomas Blok sig af sølv og bronze. Thomas Skouenborg fløj over heden og tog guld i H40 tæt forfulgt af Bjørn L, mens Jens tog sig af guldet i H50. Torben Sørensen tog guld i D45b og Alma Svinth ligeledes i D20b (flot!), Rikke R i D21b, Lisbeth S i D45b. Som sædvanligt var der kage og kaffe/juice i mål - tak til Dorthe....der var stævneplads hygge og god plads til boldspil, mens vi ventede på at de sidste point tikkede ind...faktisk  bare en dejlig dag :o)

Søndagens sejr betyder at OK Snab nu ligger helt i top i 1.division i Sydkredsen.....meeen Kolding OK og Odense OK er ikke langt bag os, så vi må ikke hvile på laurbærerne helt endnu. ;o)

Den sidste divisionsmatch er 8.september på Als - så sit kryds i kalenderen, og meld til i kalenderen (når det er muligt ;o). Vi skal mange afsted igen, så vi kan sikre os en finaleplads til DM Hold - men også for at vi kan beholde vores nuværende placering som vinder af 1.division i Sydkredsen. Odense OK "lånte" jo pokalen sidste år - men den skal vi altså have tilbage ;o).

div 2024 1Tak til OK Esbjerg for et udfordrende baner i fantastisk terræn - og for god koordinering med vejrguderne ;o)

Billeder fra dagen, kan ses her

div 3 2024