Generalforsamling, klubaftale og arrangementer og løb i 2015

Snab har netop afsluttet et nyt år med mange flotte sportslige resultater og høj aktivitets niveau, men al dette og meget mere kan du læse om i beretningen for 2014, der bliver udsendt i god tid inden generalforsamlingen, der i år bliver afholdt onsdag den 4. februar.

Helle Schou har siden etablering af talent- og eliteudvalget ydet en ekstra ordinær indsats ved at dække 2 udvalg i bestyrelsen. Helle ønsker ikke genvalg til kommunikationsudvalget og bestyrelsen håber, at der kan findes en ny kandidat, der har lyst til at påtage sig denne vigtige post. Hovedansvaret er at få indsendt væsentlige sportslige resultater til avisen og sikre opdatering af hjemmesiden. Det betyder ikke, at du selv skal skrive det hele, men du skal sikre, at det sker. Vil du gerne høre mere kontakt da Helle eller Henrik

Snab har valgt at indgå en 3 årig klubaftale med Trimtex, hvilket giver mulighed for at tilbyde flere produkter til lidt bedre priser og mere fleksible betingelser. F. eks kan vi fremover lave supplerende bestillinger allerede ved 10 dragter til den bedste pris. Aftalen betyder, at vi går tilbage til Trimtex som leverandører af vores overtræksdragter.

DOF afholder igen i år DOF akademi, som er en fælles uddannelsesdag med mange forskellige tilbud. Jeg håber mange vil benytte lejligheden til på den måde at bringe ny viden hjem i klubben.  Se mere her

Arrangementer i 2015

Den 25. april deltager vi i den landsdækkende Find vej dag, hvor vi i år kan tilbyde en opdatering af vores Find vej projekter til DOF’s Find vej plus, hvor der er tilknyttet en mobil quiz, der giver deltagerne et spørgsmål, hver gang de indtaster koden fra den fundne post på quizruten.

Den 7. juni arrangerer vi Vejlestafet, hvor vi har lånt Staksrode skov af Horsens.

Den helt store opgave i 2015 bliver afholdelse af endnu et DM. Denne gang er det mellem distancen i Munkebjerg Øst den 29. august. Heldigvis er stævneleder teamet med Kaj og Lone klar til at tage endnu en tørn og Flemming er klar til at lave en ny omgang udfordrende baner. Jeg håber rigtig mange igen i år vil bakke stævneledelsen op, så vi igen i år kan lave et succes fuldt stævne.

Løb i 2015

Årets Påskeløb foregår i Mols Bjerge og Ørnbjerg Mølle og et kig i indbydelse viser, at Pan satser på at tilbyde et top stævne i det naturskønne område med opdaterede kort og meget kompetente banelæggere på alle etaper. Løbet er fra den 2-4 april og Snab arrangerer klubtur, hvor vi skal bo midt i området.

I divisionsmatchen skal vi løbe den 12. april på Fyn, men skoven er pt. ukendt og den 23. august i Oksby plantage ved Oksbøl. Finale og op/ned rykningsmatch afvikles den 27. september. Håber I allerede nu vil reservere datoerne.

Ændringer i reglementet betyder at nogle DM’erne i 2015 er flyttet til nyt tidspunkt på året.

Dato              Skov                          Kreds

DM Nat             21-03-2015  Marbæk                    Syd